teisipäev, 6. märts 2007

kiirem kui eile

Tàpselt siis, kui mul oli kavas korralik ylevaade anda laupàeval Bolognas toimunust, hakkasid kòik telefonid helisema. Lisaks oma pisemale igapàevasele tòòle pean veel mònisada lehekylge edasipyydlikku noorkirjanikku eriti ruttu làbi lappama ja mingi asjaloo ylehomseks kokku panema. Jne. jne. Vahepeal vòite pilgu peale visata, mis toimus Bologna corteo eesotsas, kui nad meid ootavatele politseinikele otsa kòndisid.
Mis enne ja pàrast sai... àkki jòuan homme ylehomme yles riputada.

Valimiste koha pealt mul eriti kommentaare pole, sest nyyd olen neljaks aastaks hààletu. Aga jàrgmiste valimiste kohta vòin ette meelde tuletada, et Prodi "vasak"-tsentristlik valitsus tuli vòimule itaalia emigrantide hààlte toel... Osa eestimaises blogosfààrist kavatseb aga kohvreid pakkima hakata. Tjah.
Minu làhipàevade hààl làheb hoopis yhemeheyritusele Kannibal Elektor ja vàrskele hitile "Mu Isamaa".



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar